header_over_De_Maaltijdservice_Maaltijdbezorging

Klant worden en/of informatie aanvragen

Klant worden of informatie aanvragen bij De Maaltijdservice? Vul dan het contactformulier in onder de knop “Contact”. U kunt uiteraard ook bellen op telefoonnummer  0478-74 50 74. We nemen uw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling.

Bestellen van maaltijden

34Het bestellen van maaltijden en boodschappen kan op meerdere manieren: via de webshop, bestelformulier, telefonisch of via de mail. U kunt zelf kiezen welke bestelmethode uw voorkeur heeft . Het bestelformulier krijgt u wekelijks bij uw bestelling geleverd, en kunt u vervolgens ook weer inleveren bij uw bezorger.

Hoe werkt Online bestellen via de Webshop

Heerlijke koelvers- of vriesversmaaltijden bestelt u nu ook snel en eenvoudig via de webshop van De Maaltijdservice. In 4 eenvoudige stappen kiest u een maaltijd en rekent die direct af. De maaltijden worden op de door u geselecteerde dag bezorgd.

Stap 1: Selecteren

Klik eerst op de categorie koelvers of vriesvers. Klik hierna op de categorie van uw keuze (bv. Vlees) en maak gebruik van de handige optie ‘Verfijn uw keuze’ om alleen maaltijden te tonen die passen binnen uw dieet. Wilt u meer informatie over een maaltijd, klik dan op ‘Bestel’. Hier vindt u alles wat u wilt weten, zoals ingrediënten, voedingswaarden, allergenen en beoordelingen van andere klanten.

Stap 2: Bestellen

Kies vervolgens het aantal maaltijden dat u wilt bestellen en klik op ‘Toevoegen winkelwagen’ om deze producten in uw winkelwagen te leggen. Via de groene balk met hierin de optie “verder winkelen” kunt u andere maaltijden aan uw winkelmandje toevoegen. Herhaal dit proces om in één keer verschillende maaltijden te bestellen.

U moet indien u vriesvers en koelversmaaltijden wilt bestellen altijd minimaal 4 maaltijden per categorie bestellen.

Stap 3: Gegevens invullen

Heeft u uw maaltijden compleet en wilt u deze gaan bestellen, klik dan op ‘Winkelwagen’ bovenaan de website. U ziet nu een overzicht van de maaltijden die u eerder heeft toegevoegd aan de winkelwagen. Klik op ‘Ga door naar afrekenen’ om verder te gaan.

U krijgt vervolgens de keuze uit 2 opties:

  1. Bestellen zonder account
  2. Bestellen met (eerder aangemaakte) account

Kies één van beide opties om verder te gaan. U doorloopt nu een aantal eenvoudige stappen waarbij u als eerste uw factuur- en verzendadres in gaat voeren. Bent u ingelogd met uw account? Dan selecteert u eenvoudig het juiste factuur en bezorgadres. Kies vervolgens de gewenste bezorgdatum waarop u uw maaltijden wilt ontvangen. Selecteer tenslotte de gewenste betaalmethode. Deze staat standaard op iDEAL. Alleen als u een account heeft, dan kunt u gebruik maken van het eerder gestorte tegoed op uw strippenkaart.

Stap 4: Bevestigen en betalen

Na het kiezen van de betaalmethode krijgt u een compleet overzicht van uw bestelling. Daarin kunt u uw bestelling nog eenmaal controleren voordat u deze bevestigt. Zijn alle gegevens juist, accepteer dan onze Algemene voorwaarden door deze aan te vinken. Klik vervolgens op ‘Plaats bestelling’ om uw bestelling definitief te plaatsen. U wordt automatisch doorverwezen naar iDEAL om de betaling uit te voeren of middels uw ‘strippenkaart’. Na succesvolle betaling ontvangt u automatisch een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Uw maaltijd wordt op de aangegeven dag bezorgd.

Heeft u nog meer vragen bel onze klantenservice 0478-745074

 

De organisatie achter de maaltijdservice

De Maaltijdservice werkt met 180 vrijwilligers die dagelijks op weg gaan om de maaltijden naar de klanten te brengen. Zij brengen de maaltijden op vaste tijdstippen en via vaste routes naar onze klanten. Het persoonlijke contact tijdens de bezorging van de maaltijden staat bij ons centraal in onze service.

Tien enthousiaste medewerkers vormen samen de klantenservice en logistieke afdeling van De Maaltijdservice. Voor al uw vragen of opmerkingen staan deze medewerkers voor u klaar op werkdagen van 09.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 0478-74 50 74.